Home Cricket میں اس ذہین شخص سے ملنا چاہوں گا جو قومی ٹیم کو...

میں اس ذہین شخص سے ملنا چاہوں گا جو قومی ٹیم کو زمبابوے کے ٹور کرواتا ہے۔۔ وسیم اکرم پی سی بی پر برس پڑے

یہ حقیقت ہے کہ حال ہی میں 22 گز پر پاکستان کے پاس اچھا وقت نہیں گزرا ہے۔ انہوں نے انگلینڈ کے خلاف بد ترین کارگردگی کا مظاہرہ کیا – انگلینڈ کے خلاف کارکردگی کا مظاہرہ کیا- ٹیم نے ون ڈے میچوں کے ساتھ ساتھ ٹی ٹوئنٹی میں میزبان ٹیم کے خلاف سخت واپسی کرنے کے لئے جدوجہد کی لیکن ناکام رہے اور یوں بہت سارے سابق کھلاڑیوں نے ٹیم کی ناقص کارکردگی کے بارے میں بات کی۔ پاکستان کے سابق کپتان وسیم اکرم نے بھی ٹیم کی مایوس کن کارکردگی پر ردعمل دیا ہے جس میں کہا ہے کہ مضبوط مخالفتوں کے خلاف مزید کرکٹ کھیلنے کی ضرورت ہے۔

“ان سے کہیں زیادہ طاقتور اپوزیشن کے خلاف اعلی شدت کے میچ کھیلنا ٹیم کی مدد کرتا ہے نا کے زمبابوے جیسی ٹیم کے خلاف ہر سال ٢ سیریز کھیلنے سے ٹیم مضبوط ہوتی ہے” ۔ وسیم اکرم نے نشاندہی کی کہ غلطی ان ہی لوگوں کی ہے جنھوں نے تقابلی طور پر کمزور مخالفتوں کے خلاف دوروں کے انعقاد کیا – انہوں نے اس منظر کو ہندوستان سے تشبیہ دی جس میں دو ٹیمیں مختلف اپوزیشن کھیل رہی ہیں۔ اکرم نے رائے دی کہ انتظامیہ کو سخت مخالفتوں کے خلاف دورے کرنے کی کوشش کرنی چاہئے تاکہ کھلاڑی بین الاقوامی سطح پر بہتری لاسکیں۔

“میں اس باصلاحیت شخص سے ملنا چاہتا ہوں جو زمبابوے کے دوروں کا اہتمام کررہا ہے۔ میں اس کی اضافی تعریف کرنا چاہتا ہوں اور کہنا چاہتا ہوں کہ ‘اچھا ہو ، آپ نے بہت اچھا کام کیا ہے’۔ اس سے ہمارا کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔ یہ صرف ان کے لئے مددگار ثابت ہوگا۔ چار سال میں ایک بار ، میں اس کے ساتھ ٹھیک ہوں۔ اگر آپ ہندوستان سے موازنہ کریں۔ ان کی ایک ٹیم سری لنکا میں ہے ، دوسری ٹیم انگلینڈ میں ہے۔ اور وہ ایک اور ٹیم اٹھا سکتے ہیں۔ انہوں نے 10 سال پہلے اپنے نظام کو بہتر بنایا۔ انہوں نے پیسہ لگایا ، پیشہ ور افراد لائے ، “اے آر وائی نیوز پر اکرم نے کہا۔ جیسا کہ ہندوستان ٹائمز نے اطلاع دی ہے-

وسیم اکرم نے پاکستانیوں سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ “پیارے پاکستانیو ، براہ کرم… میں پڑھے لکھے لڑکوں کے بارے میں بات کر رہا ہوں۔ کال کرنا بند کرو۔ سفارشات بند کرو۔ یہ 21 ویں صدی ہے۔ اکرم نے مزید کہا ، انتخاب سے پہلے ، مجھے کال آتی ہے ، ‘اس پلیئر کو چنیں ، اس پلیئر کو چنیں۔”اکرم نے مزید کہا۔

(function() {

var loaded = false;
var loadFB = function() {
if (loaded) return;
loaded = true;
(function (d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s);
js.id = id;
js.src = “http://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v3.0”;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
};
setTimeout(loadFB, 0);
document.body.addEventListener(‘bimberLoadFbSdk’, loadFB);
})();